Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

SPIRUM. Banda Gaites Villa de Xixón.

Votos

(Total de votos recibidos 11)

(Puntuación 3,00)

Spirum
SPIRUM. Banda Gaites Villa de Xixón, el domingo 5 de agosto a las 21:30h en la Plaza Mayor
A mediaos del mes d’ochobre de 1895 un barcu a vapor remolcaba hasta la desembocadura del Ríu Piles de Xixón una ballena rorcual muerta d’alredor de 22 metros que causó sensación na sociedá xixonesa. Xente de toles condiciones desplazóse caminando o en carru del país hasta aquel llugar pa ver la ballena dende la pasarela pal pasu a pie que cruciaba entós el ríu, tal y como cuenten les cróniques periodístiques d’aquellos díes. Naquel llugar, conocíu daquella como La Salmoriera, y a lo llargo de seis díes, entamóse una verdadera romería que tuvo importante sonadía. Paez que ye d’esti tiempu y d’esti fechu que vien la espresión playa de mandar a quien cafia o repuna muncho “a ver la ballena”. Lo que pue ayudar a faenos una idea de la importancia que tuvo aquel accidental final de la ballena nes costes de Xixón.
Anímote a somorguiate nes agües del Atlánticu cola Banda de Gaites Villa de Xixón y a esfrutar del bañu de música que t’ufren en compañía de la nuesa querida y recordada ballena, que quixo venir a Xixón a acabar los sos díes. Toi seguru que va prestate esti viaxe y que los temes d’esti discu van caltriar en ti y van grabase na to memoria, como sigue na memoria de los y les xixoneses más d’un sieglu dempués, la llegada d’aquella ballena.
Web de la Banda Gaites Villa de Xixón.
Palabras clave Festejos, Gijón, Cultura, Turismo, 2018